فعالیت ادارات استان کرمان شنبه با دو ساعت تأخیر آغاز می‌شود
کد خبر : ۱۰۰۰۱۳۳
|
تاریخ : ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
-
زمان : ۱۳:۱۷
|
دسته بندی: اخبار استان ها

فعالیت ادارات استان کرمان شنبه با دو ساعت تأخیر آغاز می‌شود

کرمان- استاندار کرمان از آغاز فعالیت ادارات دولتی، مؤسسات عمومی و سایر دستگاه‌های اجرایی این استان در روز شنبه ۶ تیرماه با دو ساعت تأخیر به دلیل تماشای دیدار تیم ملی ایران و مصر خبر داد.

به گزارش شبکه خبر، محمدعلی طالبی، ظهر جمعه گفت: با توجه به آغاز دیدار تیم ملی فوتبال ایران و مصر از ساعت ۶:۳۰ صبح روز شنبه، به‌منظور ایجاد بستر مناسب برای تماشای این مسابقه توسط علاقه‌مندان، فعالیت ادارات دولتی، مؤسسات عمومی و سایر دستگاه‌های اجرایی استان کرمان در روز شنبه ۶ تیرماه با دو ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.

وی افزود: این تصمیم با هدف همراهی با علاقه‌مندان به تیم ملی فوتبال کشور و فراهم کردن شرایط مناسب برای تماشای این دیدار اتخاذ شده است.

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه