معلمی: دشمن با مذاکره از زیاده‌خواهی دست برنمی‌دارد
کد خبر : ۱۰۰۰۲۹۹
|
تاریخ : ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
-
زمان : ۱۷:۲۵
|
دسته بندی: اسلایدر

معلمی: دشمن با مذاکره از زیاده‌خواهی دست برنمی‌دارد

تربت حیدریه- امام جمعه تربت حیدریه گفت:دشمن با مذاکره از زیاده‌خواهی دست برنمی‌دارد.

به گزارش شبکه خبر، حجت الاسلام سید محمد معلمی امروز در خطبه های نماز جمعه تربت حیدریه با اشاره به تحولات منطقه و روند مذاکرات، اظهار کرد: تجربه نشان داده که دشمنان به‌ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی پایبندی به تعهدات ندارند و نباید پیام ضعف به آنان منتقل شود.

امام جمعه تربت حیدریه بیان کرد: از زمان آغاز مذاکرات و طرح تفاهم‌ها، حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان متوقف نشده و این موضوع نشان می‌دهد که دشمنان همچنان به سیاست‌های گذشته خود ادامه می‌دهند.

وی بیان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی در مسیر واحدی حرکت می‌کنند و نباید اختلافات ظاهری آنان موجب غفلت شود.

معلمی افزود: تیم مذاکره‌کننده و مسئولان باید جزئیات و ابعاد مسائل را برای مردم تشریح کنند و اجازه ندهند روایت‌های نادرست و تبلیغات دشمن ذهن جامعه را تحت تأثیر قرار دهد.

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه