تعویق ۲ ساعته آغاز به کار ادارات هرمزگان در حمایت از تیم ملی ایران
کد خبر : ۱۰۰۰۵۳۳
|
تاریخ : ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
-
زمان : ۲۰:۵۸
|
دسته بندی: اسلایدر

تعویق ۲ ساعته آغاز به کار ادارات هرمزگان در حمایت از تیم ملی ایران

بندرعباس-معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان از تعویق ۲ ساعته آغاز به کار ادارات هرمزگان در حمایت از تیم ملی ایران خبر داد.

به گزارش شبکه خبر، محمدرضا پاکروان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان با اعلام این خبر گفت: به دستور محمد آشوری استاندار هرمزگان، به دلیل برگزاری بازی حساس تیم ملی فوتبال کشورمان ساعت کاری ادارات هرمزگان فردا شنبه از ۹:۳۰ آغاز می‌شود.

پاکروان با قدردانی از کارکنان بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، اورژانس، آتش‌نشانی و سایر مراکز نوبت‌کاری، امدادی و خدمات ضروری که در همه شرایطی در کنار مردم هستند، آنها از این تصمیم مستثنی دانست.

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه