ادارات سیستان و بلوچستان روز «شنبه» با دو ساعت تاخیر آغاز می شوند
کد خبر : ۱۰۰۰۵۷۳
|
تاریخ : ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
-
زمان : ۲۱:۵۰
|
دسته بندی: اسلایدر

ادارات سیستان و بلوچستان روز «شنبه» با دو ساعت تاخیر آغاز می شوند

زاهدان - بنا به دستور استاندار سیستان وبلوچستان؛ ساعت فعالیت تمامی ادارات به دلیل برگزاری دیدار تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران و مصر با ۲ ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

به گزارش شبکه خبر، بنا به دستور استاندار سیستان وبلوچستان؛ ساعت فعالیت تمامی ادارات، بانک‌ها، مؤسسات عمومی و دستگاه‌های اجرایی استان، به دلیل برگزاری دیدار تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران و مصر در ساعت ۶:۳۰ صبح روز شنبه ۶ تیرماه و در راستای همراهی با موج حمایت مردمی از تیم ملی، تقویت همبستگی و انسجام ملی، با ۲ساعت تأخیر آغاز شده و کارکنان از ساعت ۹صبح در محل کار خود حضور خواهند یافت.

ساعت فعالیت دستگاه‌های خدمات‌رسان، امدادی، بهداشتی و درمانی، همچنین نهادهای نظامی و انتظامی، بدون تغییر و مطابق روال معمول خواهد بود.

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه