آمریکا نقض آتش‌بس با ایران  را تأیید کرد
کد خبر : ۱۰۰۰۷۱۴
|
تاریخ : ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
-
زمان : ۰۰:۲۸
|
دسته بندی: اسلایدر

آمریکا نقض آتش‌بس با ایران را تأیید کرد

فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا در خاورمیانه (سنتکام) حمله به جنوب ایران را تأیید کرد.

به گزارش شبکه خبر، با وجود برقراری آتش بس بین تهران و واشنگتن، سنتکام در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: آمریکا حملاتی را علیه ایران انجام داد.

این نهاد آمریکایی با نسبت دادن حمله دیروز به یک کشتی تجاری در تنگه هرمز به ایران اعلام کرد که این حمله آمریکا در پاسخ به این حمله تهران صورت گرفته است.

ساعاتی پیش بود که رسانه های داخلی از شنیده شدن صدای سه انفجار در سیریک هرمزگان خبر دادند.

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه