باقری: تقصیر را گردن بازیکن نیندازید، کل باشگاه باخت
کد خبر : ۱۰۰۰۷۲۰
|
تاریخ : ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
-
زمان : ۰۰:۴۰
|
دسته بندی: اخبار ورزشی

باقری: تقصیر را گردن بازیکن نیندازید، کل باشگاه باخت

کریم باقری با اظهاراتی متفاوت به مصاحبه پیمان حدادی واکنش نشان داد.

به گزارش شبکه خبر، کریم باقری مربی تیم پرسپولیس پس از پایان مسابقه با عصبانیت در رختکن اظهارات تند را علیه بازیکنان انجام داد اما در میکسدزون از آنها حمایت کرد تا در برابر افکار عمومی شأن بازیکنان را حفظ کند و البته پاسخ مدیرعامل باشگاه را هم داده باشد.

او گفت: اول اینکه به تیم چادرملو تبریک میگویم. واقعا فوتبال بازی کردند و جانانه بازی کردند و زحمت کشیدند. متاسفانه ما بد بازی کردیم و باختیم. چیزی نمیتوانم بگویم.

باقری در پاسخ به اظهارات حدادی گفت: ببینید وقتی تیم می‌بازد کل باشکاه باخته و نمیتوانیم گردن یکی بیندازیم و بگوییم بازیکنان مقصر هستند. پرسپولیس متاسفانه در یکی دو سال اخیر شرایط خوبی نداشت و تغییر بازیکن و مربی باعث شد اتفاقات خوبی برای پرسپولیس رخ ندهد.

وی افزود: امیدوارم برنامه ریزی خوبی باشد تا هم از نظر بازیکن و هم مربی شرایط خوبی داشته باشد. 

مربی قرمزها در مورد مذاکره با اسکوچیچ در روزهای گذشته عنوان کرد: در فوتبال ایران این اتفاقات رخ می‌دهد. تیم مربی داشت و صحبت مربی دیگر (اسکوچیچ) بود و این موارد حاشیه است. پرسپولیس حاشیه دارد و این چیزها به تیم آسیب می‌رساند.

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه