خسارتی به بندر سیریک وارد نشده است
کد خبر : ۱۰۰۰۷۳۹
|
تاریخ : ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
-
زمان : ۰۱:۲۲
|
دسته بندی: اخبار استان ها

خسارتی به بندر سیریک وارد نشده است

سیریک- مدیر بنادر شرق هرمزگان گفت: وضعیت بندر سیریک در شرق هرمزگان عادی است و خسارتی به بندر و تجهیرات و اسکله‌های آن وارد نشده است.

به گزارش شبکه خبر، حمیدرضا محمد حسینی تختی اظهار کرد: بندر سیریک روال طبیعی و عادی دارد و در ساعات اخیر خسارتی به تجهیرات و محوطه‌های آن وارد نشده است.

وی افزود: وضعیت در بندر سیریک عادی است.

ساعتی پیش صدای انفجارهایی در حوالی سیریک شنیده شد.

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه