به گزارش شبکه خبر، رضا میرزایی در پایان دیدار چادرملو برابر پرسپولیس که با برتری دو بر یک تیمش به پایان رسید اظهار داشت: ما پریروز یک تمرین در حد نیم ساعت داشتیم و دیروز هم در حد ۳۵ دقیقه تمرین کردیم و یک چهار به دو توانستیم بزنیم. بچهها هر کدام یک شهر بودند. من اصفهان بودم، یکی شمال بود، یکی شهر خودش بود.
او ادامه داد: از قبل به ما گفته بودند بازی برگزار نمیشود اما آمدیم و خدا را شکر حق به حقدار رسید، چون جایگاه ما در جدول بالاتر از تیم پرسپولیس بود و توانستیم بازی را ببریم. یک بازی پایاپای بود و زودتر از این هم میتوانستیم ببریم اما دیدیم بچهها واقعا غیرت کردند و خدا را شکر توانستیم ببریم. انشاالله یک ریکاوری خوب داشته باشیم و برای بازی گلگهر آماده شویم.
میرزایی درباره عامل پیروزی چادرملو در این مسابقه گفت: این ذهنیت انسان است. آقا سعید درباره ذهنیت خیلی صحبت میکرد. عجیب است با دو جلسه تمرین این اتفاق بیفتد. پرسپولیس یک ماه تمرین میکرد و ما با دو جلسه تمرین رفتیم و بازی را بردیم. بچهها غیرت کردند و واقعا از دل و جان مایه گذاشتند.
بازیکن چادرملو در خصوص برگزاری این تورنمنت گفت: اگر قرار بود مسابقهای انجام شود، باید به ما هم میگفتند که ما و گلگهر هم تمرین میکردیم. همانطور که سرمربیمان گفت اگر جایگاه دو تیم عوض شده بود و پرسپولیس بالا سر این دو تیم بود، دیگر این تورنمنت سه جانبه برگزار نمیشد. در هر صورت خدا را صد هزار مرتبه شکر. بچهها واقعا غیرت کردند، کاری کردند کارستان.
او در ادامه بار دیگر به شرایط چادرملو پیش از مسابقه اشاره کرد و گفت: ما فقط توانستیم همدیگر را ببینیم و سلام علیک کنیم و چهار به دو بزنیم و به هتل برویم و فردایش هم چهار به دو بزنیم، چون کار دیگری نمیتوانستیم بکنیم. خدا را شکر خیلی خوب بود.
میرزایی درباره اعتراضی که در نیمه اول به داور مسابقه داشت، توضیح داد: چیزی نگفتم. در فشار بازی گاهی اوقات پیش میآید. در فشار بازی این صحبتها انجام میشود.
او در خصوص گل دقیقه پایانی چادرملو گفت: آقا فراز گفته بود به خدا اعتقاد داشته باشید و باور قلبی و ایمان قلبی داشته باشد چون به شما کمک میکند و حق به حقدار میرسد و شما میتوانید این بازی را ببرید، حتی اگر تمرین هم نکرده باشید.
این بازیکن با اشاره به غیبت بازیکنان کلیدی چادرملو ادامه داد: امروز ۷-۸ بازیکن خارجی ما نبودند و همه بازیکنان ایرانی بودند. امروز آقای اخباری به بازیکنانی بازی داد که اولین بازیشان در لیگ برتر بود، آن هم در کنار بازیکنان پرسپولیس که قراردادهای چندین برابری تیم ما دارند. فکر میکنم قرارداد دو سه بازیکن آنها اندازه کل بودجه کل تیم ما باشد. واقعا بچهها غیرت کردند و از این نتیجه خوشحالیم.
میرزایی که دوستی نزدیکی با امید نورافکن دارد، در پایان در پاسخ به سوالی در خصوص خط خوردن او از لیست تیم ملی در جام جهانی گفت: من خیلی ناراحت شدم، چون امید یک زندگی حرفهای دارد. من از نزدیک میبینم خواب و تغذیهاش سر وقت است و خیلی به موقع است. خیلی دوست داشتم به جام جهانی برود چون در مقدماتی خیلی به تیم ملی کمک کرده بود و به نظرم میتوانست در سه چهار پست به تیم ملی کمک کند اما دقیقه آخر خط خورد. من با امید در سپاهان بودم و امیر خان هم خیلی امید را دوست داشت ولی نمیدانم چه اتفاقی افتاد. در هر صورت تصمیم سرمربی تیم ملی است. من با امید هم صحبت کردم و گفت فوتبال است و زندگی همین است و باید ادامه بدهیم و تلاش کنیم تا انشالله در سالهای آتی به تیم ملی کمک کنیم.
دیدگاهها