ضربه به مصر: یک ستاره محروم شد!
کد خبر : ۱۰۰۰۹۷۰
|
تاریخ : ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
-
زمان : ۰۹:۴۸
|
دسته بندی: اخبار ورزشی

ضربه به مصر: یک ستاره محروم شد!

هافبک تیم ملی مصر با دریافت کارت زرد برابر ایران، دیدار بعدی این تیم را به دلیل محرومیت از دست داد.

به گزارش شبکه خبر، تیم ملی مصر در هفته سوم و پایانی مرحله گروهی جام جهانی در ورزشگاه سیاتل آمریکا به مصاف ایران رفت؛ دیداری که با تساوی یک بر یک به پایان رسید و صعود شاگردان حسام حسن به مرحله بعد را قطعی کرد.

با این حال، شادی مصری‌ها پس از این صعود کامل نشد. مهند لاشین، هافبک تیم ملی مصر، در دقیقه ۲+۹۰ مسابقه به دلیل خطای شدید روی پای بازیکن ایران کارت زرد گرفت و همین اخطار باعث محرومیت او از بازی آینده شد.

لاشین پیش از این در دیدار مصر برابر بلژیک نیز کارت زرد دریافت کرده بود و با کارت زرد دوم در جریان مسابقات، طبق مقررات جام جهانی باید یک جلسه محروم شود. به این ترتیب، او نمی‌تواند تیم ملی مصر را در دیدار مرحله یک‌شانزدهم نهایی همراهی کند.

در این مسابقه، محمود صابر در دقیقه ۵ گل نخست مصر را به ثمر رساند، اما رامین رضاییان موفق شد گل تساوی ایران را وارد دروازه فراعنه کند تا بازی در نهایت با نتیجه یک بر یک تمام شود.

تیم ملی مصر پس از تساوی یک بر یک برابر بلژیک، پیروزی ۳ بر ۱ مقابل نیوزیلند و تساوی یک بر یک برابر ایران، با ۵ امتیاز در رتبه دوم گروه هفتم قرار گرفت و راهی مرحله یک‌شانزدهم نهایی شد.

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه