خشم اروگوئه از حذف: کار به درگیری فیزیکی کشید
کد خبر : ۱۰۰۱۰۰۷
|
تاریخ : ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
-
زمان : ۱۰:۱۹
|
دسته بندی: اخبار ورزشی

خشم اروگوئه از حذف: کار به درگیری فیزیکی کشید

بازیکنان اروگوئه از شکست برابر اسپانیا به شدت عصبانی و ناراحت بودند.

به گزارش "شبکه خبر"، پایان دیدار بین تیم ملی اروگوئه و تیم ملی اسپانیا بسیار جنجالی بود. این تیم آمریکای جنوبی که خطر حذف را نزدیک می‌دید، سبک بازی خشنی از خود نشان داد، همراه با اعتراض‌های فراوان به داور درباره یک پنالتی ادعایی، وقت‌های اضافه و مسائل دیگر که دقایق پایانی را بسیار آشفته کرد.

شاخص‌ترین بخش ماجرا تکل‌ها بود. اسماعیل الفتح، داور آمریکایی این مسابقه، تلاش کرد بازی را بدون اعلام خطاهای زیاد کنترل کند اما در دقایق پایانی ناچار شد به کارت دادن متوسل شود. از جمله یک کارت قرمز مستقیم برای کانوبیو به دلیل تکلی بسیار خشن روی کوبارسی که می‌توانست این مدافع بارسلونا را به‌ شدت مصدوم کند.

2487175

اندکی پیش از آن نیز او کارت دیگری به دلاکروز نشان داده بود که پس از روبرو شدن با نیکو ویلیامز، از پشت به او ضربه زده بود. حال‌ و هوای پایان این مسابقه همین‌گونه بود، چرا که در چندین صحنه نیمکت‌های دو تیم با هم درگیر شدند، نتیجه اتفاقاتی که در زمین رخ می‌داد و تنش بالای یک موقعیت سرنوشت‌ساز.

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه