ایران، جوان‌ترین تیم هفته دوم لیگ ملت‌ها شد
کد خبر : ۱۰۰۱۱۷۷
|
تاریخ : ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
-
زمان : ۱۲:۵۸
|
دسته بندی: اخبار ورزشی

ایران، جوان‌ترین تیم هفته دوم لیگ ملت‌ها شد

تیم ملی والیبال ایران با میانگین سنی پایین‌تر نسبت به سایر تیم‌های حاضر در هفته دوم لیگ ملت‌ها، عنوان جوان‌ترین تیم این مرحله از رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

به گزارش "شبکه خبر"، در هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال، تیم ملی والیبال ایران با عبور از تیم ملی والیبال بلغارستان، عنوان جوان‌ترین تیم این هفته را از آن خود کرد.

روبرتو پیاتزا با کنار گذاشتن چند بازیکن باتجربه و اضافه کردن چند بازیکن جوان به ترکیب تیم در هفته دوم، میانگین سنی ایران را به ۲۳ سال و ۱۳۰ روز رساند تا به این ترتیب این تیم عنوان جوان‌ترین تیم هفته را به خود اختصاص دهد.

میانگین سنی تیم‌های حاضر در هفته دوم رقابت‌ها به شرح زیر است:

اوکراین: ۲۹.۲۷
آمریکا: ۲۸.۷۸
آرژانتین: ۲۸.۷
ژاپن: ۲۸.۳۸
برزیل: ۲۷.۸۷
لهستان: ۲۷.۶۱
کوبا: ۲۷.۲۹
آلمان: ۲۷.۰۷
صربستان: ۲۵.۳۹
اسلوونی: ۲۵.۳۹
کانادا: ۲۵.۲۷
بلژیک: ۲۵.۲۲
چین: ۲۵.۲
ایتالیا: ۲۵.۱۵
فرانسه: ۲۴.۴۷
ترکیه: ۲۴.۴۴
بلغارستان: ۲۴.۰۷
ایران: ۲۳.۱۳

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه