فرودگاه اراک پس از چهار ماه بازگشایی شد
کد خبر : ۱۰۰۱۲۶۶
|
تاریخ : ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
-
زمان : ۱۵:۲۵
|
دسته بندی: اخبار استان ها

فرودگاه اراک پس از چهار ماه بازگشایی شد

اراک- مدیر فرودگاه اراک گفت: باند و فضای پروازی فرودگاه این شهر، پس از چهار ماه بازگشایی شد.

به گزارش شبکه خبر، علی محمد طاهری اظهار کرد: فرودگاه شهدای اراک در غرب کشور، امروز شنبه مجدد به چرخه خدمات‌رسانی هوایی بازگشت و نخستین پرواز فردا انجام می‌شود.

مدیر فرودگاه شهدای اراک گفت: پیش‌بینی می‌شود پروازهای مشهد و عتبات طی یک تا ۲ هفته آینده به برنامه پروازی این شهر افزوده شود.

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه