غریب‌آبادی: مسئولیت عاملان جنایت سردشت را با جدیت پیگیری می‌کنیم
کد خبر : ۱۰۰۱۵۸۹
|
تاریخ : ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
-
زمان : ۰۰:۲۶
|
دسته بندی: اسلایدر

غریب‌آبادی: مسئولیت عاملان جنایت سردشت را با جدیت پیگیری می‌کنیم

معاون حقوقی و بین‌المللی وزیر امور خارجه به مناسبت سالروز بمباران شیمیایی شهر سردشت تاکید کرد: مسئولیت عاملان جنایت را با جدیت پیگیری می کنیم.

به گزارش شبکه خبر، کاظم غریب‌آبادی به مناسبت سالروز بمباران شیمیایی شهر سردشت، در صفحه شخصی خود نوشت: سردشت فقط قربانی بمب‌های شیمیایی نبود؛ قربانی استانداردهای دوگانه و سکوت در برابر کشورهایی (بویژه آلمان، آمریکا، انگلستان، هلند) بود که رژیم صدام را به این سلاح های غیرانسانی مسلح کردند و سپس، چشم بر رنج هزاران قربانی بستند.

وی افزود: مسئولیت عاملان این جنایت را با جدیت پیگیری می کنیم.

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه