ارتش آمریکا بامداد امروز یکشنبه به قشم و سیریک (هرمزگان) حمله کرد.
به گزارش عصرایران، این برای دومین شب متوالی است که ارتش آمریکا به نقاطی در جنوب ایران حمله می کند.
همچنین این برای دومین بار از زمان امضای تفاهم نامه میان سران ایران و آمریکاست که حملاتی از سوی آمریکا علیه ایران رخ می دهد.
دیدگاهها