ارتش آمریکا بامداد امروز یکشنبه به قشم و سیریک (هرمزگان) حمله کرد.
به گزارش عصرایران، این برای دومین شب متوالی است که ارتش آمریکا به نقاطی در جنوب ایران حمله می کند.
همچنین این برای دومین بار از زمان امضای تفاهم نامه میان سران ایران و آمریکاست که حملاتی از سوی آمریکا علیه ایران رخ می دهد.
حمله به دکل مخابراتی در سیریک؛ انفجار در قشم و بندرلنگه هرمزگان
طبق اخبار رسیده به شبکه خبر:
صدای انفجار در این منطقه ناشی از اصابت پرتابه به یک دکل مخابراتی در حوالی بندر طاهرویه سیریک (هرمزگان) بوده است .
همچنین بر اساس گزارش شاهدان عینی، صدای انفجار در حوالی روستای مسن در جزیره قشم شنیده شده است.
گزارشات مردمی از شهرستان بندرلنگه نیز حاکی از آن است که صدای چندین انفجار در شهرهای بندرلنگه و بندرکنگ شنیده شده است.
این حادثه در حالی رخ میدهد که روز گذشته، فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) از حمله به مواضعی در شهرستان سیریک خبر داده بود و آن را پاسخ به حمله به یک کشتی تجاری عنوان کرد .
تا لحظه تنظیم این خبر، هیچ بیانیه رسمی از سوی نهادهای نظامی و انتظامی کشور درباره جزئیات کامل این حملات و خسارات احتمالی در سه نقطه مذکور صادر نشده است.
ادعای ارتش آمریکا در منطقه (سنتکام): تردد کشتیهای تجاری از تنگه هرمز ادامه دارد.
فاکس نیوز به نقل از یک مقام آمریکایی: نیروهای آمریکایی و بحرینی با ۹ پهپاد ایرانی که به سمت نیروهای آمریکایی در بحرین پرتاب شده بودند، مقابله کردند/ عصرایران
ارتش آمریکا در منطقه (سنتکام): نیروهای ما به دستور رئیس جمهور ترامپ حملات بیشتری علیه چندین هدف در ایران انجام دادهاند.
ارتش آمریکا در منطقه (سنتکام):
نیروهای آمریکایی پس از حمله اخیر ایران به کشتی تجاری، حملات بیشتری علیه ایران انجام میدهند.
شنیدهشدن دو صدای انفجار دیگر در شهرستان سیریک / منشاء صدا مشخص نیست/ صداوسیما
اکسیوس به نقل از یک مقام آمریکایی :
ارتش آمریکا در حال حمله به اهداف ایرانی در پاسخ به هجوم روز شنبه ایران به کشتی تجاری است.
خبرنگار صداوسیما در سیریک به نقل از یک منبع آگاه نظامی: صدای انفجارهای شنیده شده مربوط به اصابت چند پرتابه به دکل مخابراتی در محدوده روستای طاهرویی سیریک است
خبرنگار صداوسیما در قشم به نقل از یک منبع آگاه: چند پرتابه در محدوده روستای مسن شهرستان قشم اصابت کرده است.
دیدگاهها