لزوم بهره‌مندی از دانش علمی برای رسیدن به چشم‌انداز سازمان میادین
کد خبر : ۸۱۵۱۷۱
|
تاریخ : ۱۴۰۴/۰۷/۳۰
-
زمان : ۱۳:۳۵
|
دسته بندی: اسلایدر

لزوم بهره‌مندی از دانش علمی برای رسیدن به چشم‌انداز سازمان میادین

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران به لزوم بهره‌مندی از دانش علمی به منظور رسیدن به چشم‌انداز ترسیم شده این سازمان تاکید کرد.

به گزارش به گزارش شبکه خبر، مهدی بختیاری‌زاده مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در نشست تخصصی تشریح مدل‌های مطلوب بهره‌برداری از مراکز عرضه سازمان مدیریت میادین که با حضور مصطفی عراقی رئیس گروه مطالعات ساماندهی مشاغل میادین و آرامستان‌ها مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران، اسماعیل کرمی دهکردی و عنایت عباسی اعضای هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس و مهدی شعبان‌زاده عضو هیأت علمی مؤسسه پژوهش‌های برنامه‌ریزی، اقتصاد کشاورزی و توسعه روستایی بیان کرد: در عصر کنونی بحثی که همواره سازمان‌ها و سیتم‌های فعال باید به آن توجه کنند؛ به روز رسانی دانش و تجربیات هست.

وی با بیان اینکه ضرورت هماهنگی سازمان‌ها با تغییرات زمانی در شرایط کنونی بیش از پیش احساس خواهد گردید، افزود: سازمان میادین میوه و تره بار نیز از این امر مستثنی نیست کما اینکه این سازمان نظر به اینکه در آغازی انقلاب با مصوبه شورای انقلاب تاسیس گردید اما در طول ۴ دهه گذشته براساس اقتضائات جامعه در خط مشی و برنامه‌ریزی‌های خود شاهد تغییراتی قرار دارای بود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران ادامه داد: باید اکنون در سازمان میادین یک افق دید داشته باشیم تا براساس چشم انداز سازمان جایگاه خودمان را در عرضه محصولات حفظ کرده و نقش پررنگ‌تری در این عرصه داشته باشیم.

وی بیان کرد: بهره‌گیری از دانش روز و آکادمیک یکی از راهبردهایی هست که باید مد نظر قرار گیرد و با دانش تجربی که در دل سازمان وجود دارد تلفیق شود چرا که این اتفاق باعث خواهد گردید تا یک برنامه راهبردی مشخص، اجرایی و کارآمدی در پیش رو داشته باشیم.

بختیاری‌زاده با بیان اینکه مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران به عنوان یک حلقه وصل بین مدیران اجرایی و بخش علمی نقش خود را به خوبی ایفا انجام می‌دهد، تاکید کرد: مطالعاتی که با همکاری دانشگاه تربیت مدرس انجام شده یک گام رو به جلویی هست تا سازمان میادین الگوی خدمت رسانی و درآمدزایی خود را به روز رسانی کند و هماهنگ با تغییرات جامعه کنونی به حرکت خود ادامه دهد.

عنایت عباسی گزارشی از روند انجام پژوهش بازطراحی الگوی کسب و کار سازمان میادین میوه و تره‌بار مبتنی بر جایگاه‌ها و ظرفیت‌ها ارائه کرد و نیز اسماعیل کرمی دهکردی نیز به تشریح ارتباط این پژوهش در راهکارهای اجرایی مدیریتی برای ایجاد تغییرات مؤثر در سازمان صحبت کرد. در پایان نیز جلسه پرسش و پاسخ با حضور مدیران اجرایی سازمان میادین برگزار گردید.

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه