به گزارش "شبکه خبر"، مراسم رسمی اعلام این توافق روز چهارشنبه در ورزشگاه اسپاتیفای نوکمپ برگزار گردید؛ جایی که مانل دل ریو، مدیرکل باشگاه بارسلونا، فیلیپه فرناندز آرامبورو، مدیرعامل اوبر در اسپانیا و پرتغال، و پائو کوبارسی، ستاره تیم فوتبال بارسلونا، حضور داشتند.
این همکاری سه ساله میان باشگاه کاتالانی و شرکت آمریکایی حوزه حملونقل، در مجموع سه میلیون یورو برای بارسلونا به همراه خواهد دارای بود؛ یعنی یک میلیون یورو در هر فصل.

در ازای این حمایت مالی، لوگوی اوبر در تابلوهای تبلیغاتی ورزشگاههای باشگاه قرار داده خواهد گردید و چندینین خودرو از اوبر در شهر بارسلونا به رنگ آبی و اناری طراحی میشوند. نیز، این شرکت امکان نصب لوگوی اوبر بر روی خودروهای رسمی باشگاه را نیز دارد و در کنار آن، از مزایایی مانند دسترسی به خدمات مهماننوازی در روزهای بازی و استفاده از حقوق تصویری چندین بازیکنان بهرهمند خواهد گردید.
یکی از اهداف اصلی این توافق، بهبود سیستم حملونقل هواداران و مدیریت ترافیک در اطراف ورزشگاه جدید اسپاتیفای نوکمپ و پروژه اسپای بارسا هست.
دیدگاهها