پاسخ‌گویی هوشمند آبفای همدان؛ ۳۳۰ هزار تماس خودکار مدیریت شد
کد خبر : ۸۱۶۷۳۴
|
تاریخ : ۱۴۰۴/۰۸/۰۱
-
زمان : ۱۶:۴۷
|
دسته بندی: اسلایدر

پاسخ‌گویی هوشمند آبفای همدان؛ ۳۳۰ هزار تماس خودکار مدیریت شد

همدان- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان بیان کرد: سامانه هوشمند آبفای همدان در نیمسال ۱۴۰۴ بیش از ۳۳۰ هزار تماس مردمی را به‌صورت خودکار مدیریت کرد.

به گزارشبه گزارش شبکه خبر، فرهاد بختیاری فر با اشاره به پاسخگویی هوشمند اظهار کرد: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان بیان کرد: مرکز ارتباط با مشتریان این شرکت در نیمسال نخست سال ۱۴۰۴ بیش از ۵۸۰ هزار تماس را مدیریت کرده که از این میان، ۳۳۰ هزار تماس توسط سامانه‌های هوشمند IVR پاسخ داده شده هست.

وی افزود: در این بازه زمانی، ۹۲ درصد تماس‌ها ورودی، ۶ درصد تماس‌ها خروجی و تنها ۲ درصد تماس‌ها از دست‌رفته بوده هست.

مدیرعامل شرکت آبفای استان همدان عنوان کرد: ۲۰۴ هزار تماس توسط کارشناسان پاسخگو مدیریت و بیش از ۱۶۸ هزار و ۱۹۱ مورد نیز در سامانه CRM ثبت و پیگیری شده هست.

بختیاری‌فر با اشاره به جزئیات تماس‌ها بیان کرد: حدود ۶۰ درصد از درخواست‌های مشتریان مربوط به اطلاع‌یابی از قطعی آب، راهنمایی در حوزه تأسیسات و مشترکین بوده، نیز ۲۴ درصد به امور مشترکین و ۱۷ درصد به حوادث و رخدادها اختصاص دارد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان همدان تأکید کرد: مرکز ارتباط با مشتریان شرکت به‌صورت شبانه‌روزی فعال هست و مشترکین امکان داردند با شماره ۱۲۲ هرگونه مشکل، قطعی آب یا حادثه تأسیسات را اعلام کنند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن پیگیری شود.

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه