آغاز تماس‌های بازخورد مردمی پس از رسیدگی به شکایات
کد خبر : ۸۲۰۷۲۶
|
تاریخ : ۱۴۰۴/۰۸/۰۵
-
زمان : ۱۱:۵۳
|
دسته بندی: اسلایدر

آغاز تماس‌های بازخورد مردمی پس از رسیدگی به شکایات

سازمان اداری و استخدامی از ۲۳ مهر ۱۴۰۴ طرح «تماس بازخورد پس از رسیدگی به شکایات» را برای سنجش رضایتمندی از نحوه پاسخ‌گویی دستگاه‌های اجرایی آغاز کرد.

به گزارش به گزارش شبکه خبر، بر اساس اعلام سازمان امور مالیاتی کشور، در راستای ارتقای کیفیت رسیدگی به شکایات مردمی و افزایش رضایتمندی شهروندان از نحوه پاسخ‌گویی دستگاه‌های اجرایی، فرآیند تماس بازخورد از شهروندان پس از اتمام رسیدگی به شکایات در سامانه فواد ۱۲۸ آغاز شده هست.

سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: در راستای ارتقای کیفیت رسیدگی به شکایات مردمی و افزایش رضایتمندی شهروندان از نحوه پاسخ‌گویی دستگاه‌های اجرایی، مرکز بازرسی، نظارت بر خدمات عمومی و فوریت‌های اداری سازمان اداری و استخدامی کشور (فواد –۱۲۸) از ۲۳ مهرماه ۱۴۰۴ فرآیند جدیدی با عنوان «تماس بازخورد پس از پایان رسیدگی به شکایات» را به اجرا گذاشته هست.

در اجرای این ابلاغیه و بر اساس فرآیند طراحی شده، پس از ثبت نتیجه رسیدگی در سامانه فواد ۱۲۸ و ارسال پاسخ نهایی به فرد شاکی، تماس تلفنی با شهروندان جهت اخذ بازخورد از نحوه رسیدگی و بررسی میزان حل مشکل انجام خواهد گردید.

شهروندان امکان داردند در صورت مشاهده مواردی از قبیل «موکول کردن ارائه خدمت به زمان‌های آتی بدون توجیه، عدم حضور کارمند با مدیر و عدم پیش‌بینی نیروی جایگزین، عدم اطلاع رسانی قوانین و مقررات و فرآیندهای ارائه خدمت، عدم اطلاع رسانی شفاف و به موقع تصمیمات مرتبط با خدمت، ایراد در سامانه‌ها، تجهیزات اداری و ارتباطی یا ارائه خدمت، عدم رعایت احترام و کرامت انسانی در ارائه خدمت و سرانجام عدم رعایت زمانی قانونی شروع و پایان خدمت» با شماره ۱۲۸ تماس بگیرند.

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه