قلعه‌نویی: مشکلات ما را در آمریکا بیشتر کردند!
کد خبر : ۹۹۵۰۶۰
|
تاریخ : ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
-
زمان : ۰۶:۰۷
|
دسته بندی: اخبار ورزشی

قلعه‌نویی: مشکلات ما را در آمریکا بیشتر کردند!

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به انتقاد از حضور کوتاه مدت تیمش در آمریکا پرداخت.

به گزارش "شبکه خبر"، امیر قلعه‌نویی پس از اینکه تیم ملی ایران را در ورزشگاه اِل‌اِی گلکسی در مجموعه ورزشی کارسون تمرین داد، راهی ورزشگاه سوفای لس‌آنجلس، محل برگزاری دومین بازی تیمش در جام جهانی 2026 مقابل بلژیک شد تا در نشست خبری قبل از مسابقه شرکت کند.

قلعه‌نویی در شروع نشست خبری پیش از مسابقه ایران و بلژیک، در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او درباره شکایت ایران به فیفا پرسید و حضور کوتاه مدت در آمریکا قبل از مسابقات تیمش، گفت: ما گلایه داشتیم، اما شکایت نکردیم. بازیِ قبل 24 ساعت وقت داشتیم تا آماده دیدار با نیوزیلند شویم، اما برای این بازی کمتر از 16 ساعت به ما (برای حضور در آمریکا) وقت دادند.

او ادامه داد: با توجه به شرایط ایجاد شده، مجبور شدیم تمرین نصف و نیمه‌ای انجام دهیم و این کار ما را سخت کرد. می‌دانیم رئیس فیفا تلاشش را می‌کند که مشکلات ما کمتر شود، اما برای این بازی مشکلات ما بیشتر شد.

2484299

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اضافه کرد: ما کمتر از ۱۶ ساعت قبل از بازی مقابل بلژیک، مجبور به انجام تمرین شدیم و نصف تمرین‌مان هم انجام نشد که این مسئله، کار را برای ما سخت کرد.

قلعه‌نویی در ادامه گلایه‌هایش از شرایط ایجاد شده برای تیم ملی ایران گفت: فوتبال جایی است که باید اخلاق و انسانیت در آن حاکم باشد ولی این رفتارها با ما به شکل خوبی انجام نشد. البته جا دارد تشکر کنم که این بار وقتی ما وارد آمریکا شدیم، در اسرع وقت توانستیم خودمان را به هتل برسانیم.

ادامه دارد...

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه