سردبیر سایت اصولگرای مشرق نیوز در توئیتی از اظهارات محمود نبویان در برنامه زنده تلویزیونی انتقاد کرد.
اشاره سلیمانی به اظهارات محمود نبویان در فاش کردن محتوای بخش هایی از نامه های مقام رهبری به تیم مذاکره کننده در برنامه شبکه خبر است.
به گزارش شبکه خبر، سلیمانی، سردبیر سایت مشرق خطاب به نبویان در خصوص افشای نامه محرمانه مقام رهبری نوشت: «چرا نمی گویید این بریده های گزینش شده شما از حدود ۲۰ و چند مکاتبه بوده و از قضا از اولین مکاتبهها؟ شما که اسناد سری و به کلی سری نظام را افشا و منتشر کردید، لااقل درست و دقیق فاش می کردید.»
دیدگاهها