ضبط داروهای خارج از ضابطه و جریمه ۴ میلیارد ریالی در جلفا
کد خبر : ۹۹۵۱۸۱
|
تاریخ : ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
-
زمان : ۰۹:۵۲
|
دسته بندی: اخبار استان ها

ضبط داروهای خارج از ضابطه و جریمه ۴ میلیارد ریالی در جلفا

جلفا-مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی از محکومیت مالک انواع داروی خارج از ضابطه در جلفا خبر داد و گفت: علاوه بر ضبط کالاها، متخلف به پرداخت نزدیک به چهار میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.

به گزارش شبکه خبر، صمد حضرتی صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: شعبه بدوی تعزیرات حکومتی جلفا به پرونده نگهداری، خرید و فروش خارج از ضابطه مقادیری انواع دارو به ارزش سه میلیارد و ۹۷۶ میلیون ریال رسیدگی کرد.

وی افزود: پس از بررسی مدارک و مستندات موجود در پرونده، تخلف انتسابی محرز شناخته شد و شعبه رسیدگی‌کننده متخلف را علاوه بر ضبط کالاهای کشف‌شده، به پرداخت سه میلیارد و ۹۷۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی با اشاره به روند تشکیل این پرونده گفت: مأموران نیروی انتظامی در بازرسی از یک انبار واقع در منزل مسکونی در هادیشهر، مقادیری انواع دارو را کشف و گزارش تخلف را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

حضرتی تأکید کرد: تعزیرات حکومتی با هرگونه نگهداری، توزیع و فروش خارج از ضابطه دارو که سلامت عمومی جامعه را تهدید کند، برخورد قانونی و قاطع خواهد داشت.

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه