قالیباف و عراقچی برای مذاکره با آمریکا، وارد شهر زوریخ سوئیس شدند.
به گزارش عصرایران، هیات ایرانی و هیات آمریکایی (به ریاست جی دی ونس معاون رئیس جمهور آمریکا) قرار است در اقامتگاه بورگناشتوک سوئیس باهم گفتگو کنند. نخست وزیر و فرمانده ارتش پاکستان و هیاتی از قطر به عنوان دو میانجی هم در این مذاکرات حاضر خواهند بود.
جیدی ونس، معاون رئیسجمهور آمریکا هم وارد مجموعه هتل بورگناشتوک سوئیس شد.
ایران و آمریکا به تازگی توافق مرحله اول را امضا کردند. حالا قرار است در مذاکرات 60 روزه به توافق مرحله دوم و نهایی دست یابند.
این سومین سفر خارجی هیات مذاکره کننده ایرانی به ریاست قالیباف و عراقچی است. پیش از این، هیات ایرانی به ریاست قالیباف و عراقچی برای مذاکرات به اسلام آباد پاکستان و دوحه قطر سفر داشت.
به گزارش العربیه، شهباز شریف نخست وزیر پاکستان هم با سفر به شهر زوریخ سوئیس، در محل مذاکرات حاضر می شود. عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان هم برای حضور در مذاکرات به سوئیس رفته است.
جیدی ونس وارد محل مذاکرات با ایران در هتل بورگناشتوک سوئیس شد.
کاروان حامل جیدی ونس، معاون رئیسجمهور آمریکا، در آستانه آغاز گفتوگوهای فنی با ایران، وارد مجموعه هتل بورگناشتوک سوئیس شد.
این هتل محل برگزاری مذاکرات دو کشور خواهد بود.
به گفته بی بی سی، هیئتهای ایران و آمریکا قرار است امروز یکشنبه نخستین دور گفتوگوهای فنی خود را در اقامتگاه بورگناشتوک در سوئیس آغاز کنند.
دیدگاهها