زنان کاراته ایران با شکست ژاپن طلایی شدند
کد خبر : ۹۹۵۲۰۳
|
تاریخ : ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
-
زمان : ۱۰:۱۹
|
دسته بندی: اخبار ورزشی

زنان کاراته ایران با شکست ژاپن طلایی شدند

تیم ملی بانوان کاراته ایران در بخش کومیته تیمی با شکست ژاپن به مدال طلای آسیا رسید.

به گزارش "شبکه خبر"، بانوان کاراته ایران روز گذشته ابتدا در مسیر فینال مسابقات کومیته تیمی قهرمانی آسیا، تیم‌های چین تایپه، ازبکستان و ویتنام را یکی پس از دیگری شکست دادند و با اقتدار راهی دیدار نهایی شدند.

در فینال نیز ملی‌پوشان ایران امروز برابر تیم ژاپن قرار گرفتند و با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسیدند تا عنوان قهرمانی آسیا را از آن خود کنند.

در این دیدار حساس، حنانه صالحی پس از تساوی ۲ بر ۲ در سنشو برنده تاتامی شد و فاطمه زهرا سعیدآبادی با نتیجه قاطع ۱۰ بر ۲ مقابل حریفان ژاپنی خود به برتری رسید تا کاروان ایران سومین مدال طلای خود را در این رقابت‌ها جشن بگیرد.

اما تیم مردان ایران در دیدار پایانی کومیته تیمی مقابل اردن قرار گرفت و در نهایت با نتیجه ۳ بر صفر نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره آسیا رسید. مردان کاراته ایران پیش از رسیدن به دیدار پایانی، تیم‌های نپال، ویتنام و ژاپن را شکست داده و مقتدرانه راهی فینال شده بود.

2484341

در این مسابقه، صالح اباذری برابر نماینده اردن ۳ بر صفر شکست خورد. اسماعیل معتمدی نیز در مبارزه‌ای نزدیک با نتیجه ۵ بر ۳ مغلوب حریف خود شد و مهدی عاشوری نیز ۷ بر صفر نتیجه را واگذار کرد.

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه