قالیباف: خدا کند که شرمنده شهدای مظلوم و ملت ایران نباشم
کد خبر : ۹۹۵۲۴۴
|
تاریخ : ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
-
زمان : ۱۰:۵۴
|
دسته بندی: اسلایدر

قالیباف: خدا کند که شرمنده شهدای مظلوم و ملت ایران نباشم

رئیس هیئت مذاکره کننده ایرانی در بدو ورود به زوریخ در صفحه شخصی خود نوشت: کودکان مظلوم میناب و تمام شهدای ایران عزیز را هر لحظه ناظر اعمال و رفتار خود می‌دانم.

به گزارش شبکه خبر، محمد باقر قالیباف، رئیس هیئت مذاکره کننده ایران در بدو ورود به زوریخ، پایتخت سوئیس در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: کودکان مظلوم میناب و تمام شهدای ایران عزیز را هر لحظه ناظر اعمال و رفتار خود می‌دانم. آن ها ما را می بینند و از ما انتطار دارند.

وی افزود: خدا کند که شرمنده شهدای مظلوم و ملت ایران نباشم و روسفید به یارانم بپیوندم که برای دیدنشان لحظه‌شماری می‌کنم.

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه