بانوان کاراته قهرمان آسیا شدند/باخت دوباره مردان به اردن
کد خبر : ۹۹۵۲۸۴
|
تاریخ : ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
-
زمان : ۱۱:۲۱
|
دسته بندی: اسلایدر

بانوان کاراته قهرمان آسیا شدند/باخت دوباره مردان به اردن

تیم ملی کاراته ایران در رقابت‌های کومیته تیمی بانوان با برتری مقابل ژاپن عنوان قهرمانی آسیا و مدال طلا را کسب کرد.

به گزارش شبکه خبر، در ادامه مبارزات روز پایانی مسابقات کاراته قهرمانی آسیا تیم بانوان بانوان در مبارزه نهایی با دو پیروزی حنانه صالحی و فاطمه زهرا سعید آبادی برابر ژاپن به برتری دست یافت و عنوان قهرمانی و مدال طلا را کسب کرد.

این تیم با برتری مقابل چین تایپه، ازبکستان و ویتنام به دیدار نهایی صعود کرده بود.

اما تیم مردان ایران در مبارزه نهایی ۳ بر صفر به اردن باخت و به مدال نقره دست پیدا کرد. این دومین بار متوالی است که تیم ایران در مبارزه نهایی رقابت های قهرمانی آسیا به اردن بازنده و نقره کسب می کند. صالح اباذری، اسماعیل معتمدی و مهدی عاشوری نتیجه را به رقیب واگذار کردند.

بنابراین تیم کشورمان با سه مدال طلا، محمود و مرتضی نعمتی به همراه تیم کومیته بانوان، نقره کومیته تیمی مردان و ۵ برنز علی زند، فاطمه صادقی، کاتای تیمی بانوان، مهرنگار احمدی و علی اصغر آسیابری به کار خود در این مسابقات پایان داد.

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه