دمای خوزستان به ۴۹ درجه و بالاتر می‌رسد
کد خبر : ۹۹۵۳۹۶
|
تاریخ : ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
-
زمان : ۱۲:۰۶
|
دسته بندی: اسلایدر

دمای خوزستان به ۴۹ درجه و بالاتر می‌رسد

اهواز - مدیرکل هواشناسی استان خوزستان گفت: از روز سه‌شنبه تا اواخر چهارشنبه دمای هوا در اغلب مناطق استان به ۴۹ درجه سانتی‌گراد و بالاتر می‌رسد.

محمد سبزه‌زاری در گفتگو با شبکه خبر با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی شماره ۱۴ اداره کل هواشناسی خوزستان اظهار کرد: بر اساس این هشدار که ۳۱ خردادماه صادر شده است، افزایش محسوس دما و رشد مصرف حامل‌های انرژی در استان پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از روز سه‌شنبه تا اواخر چهارشنبه دمای هوا در بیشتر مناطق خوزستان به ۴۹ درجه سانتی‌گراد و بالاتر خواهد رسید.

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان ادامه داد: این شرایط جوی در اغلب نقاط استان رخ می‌دهد و تنها مناطق مرتفع شرقی و شمالی از شدت این گرما تا حدودی مستثنی خواهند بود.

وی توضیح داد: با توجه به افزایش قابل توجه دما، مدیریت مصرف انرژی و رعایت توصیه‌های ایمنی برای جلوگیری از آسیب‌های ناشی از گرمای شدید ضروری است.

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه