پهلوگیری نخستین کشتی کانتینربر در بندرشهید رجایی پس از محاصره دریایی
کد خبر : ۹۹۵۴۹۱
|
تاریخ : ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
-
زمان : ۱۲:۳۶
|
دسته بندی: اسلایدر

پهلوگیری نخستین کشتی کانتینربر در بندرشهید رجایی پس از محاصره دریایی

بندرعباس- مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: یک فروند کشتی کانتینربر با محموله انواع کالاهای وارداتی امروز در بندر شهید رجایی پهلو گرفت.

به گزارش شبکه خبر، حسین عباس نژاد اظهار کرد: یک فروند کشتی کانتینربر با ظرفیت شش هزار و ۵۰۰ تن  ساعت ۳ بامداد امروز یکشنبه ۳۱ خرداد در بندرشهید رجایی پهلو گرفت.

عباس نژاد افزود: این نخستین پهلوگیری کشتی کانتینری در بندر شهیدرجایی پس از محاصره دریایی دشمن آمریکایی علیه کشورمان در جنگ تحمیلی سوم است.

وی گفت: محموله کشتی کانتینربر که امروز وارد بندر شهید رجایی شده است، انواع کالاهای وارداتی ثبت سفارش شده است.

عباس نژاد افزود: این کشتی دوهزار و ۹۸۰ کانتینر را تخلیه می‌کند و تا پایان هفته بیش از سه هزار و ۱۰۰ کانتینر از کالاهای صادراتی را بارگیری می‌کند.

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه