پاکستان: ما آمریکا و ایران را پای میز مذاکره نشاندیم
کد خبر : ۹۹۵۸۰۳
|
تاریخ : ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
-
زمان : ۱۶:۰۳
|
دسته بندی: اخبار ورزشی

پاکستان: ما آمریکا و ایران را پای میز مذاکره نشاندیم

وزیر خارجه پاکستان به الحدث: ما توانستیم آمریکا و ایران را برای نخستین بار پس از ۴۷ سال پای میز مذاکره بنشانیم

به گزارش شبکه خبر و به نقل از تابناک؛ وزیر خارجه پاکستان به الحدث: سه تیم فنی در مذاکرات بین آمریکا و ایران مشارکت دارند.

ما توانستیم آمریکا و ایران را برای نخستین بار پس از ۴۷ سال پای میز مذاکره بنشانیم.

کمیته‌های فنی در حال بحث دربارهٔ پرونده هسته‌ای، دارایی‌های مسدودشده ایران و موضوع لبنان هستند.

در طول دورهٔ ۶۰ روزه، هیچ گونه عوارض عبوری در تنگه هرمز اعمال نخواهد شد.

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه