حیدر نعمتی در گفتگو با شبکه خبر با اشاره به نزدیکی ایام تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار داشت: از ابتدای ماه محرم تاکنون بالغ بر ۸۳ هزار زائر از طریق پایانه شهید سلیمانی برای شرکت در مراسم عزاداری در کربلای معلی تردد داشتهاند.
وی افزود: از ساعت صفر بامداد امروز تاکنون ۱۶ هزار نفر از مرز مهران خارج شدهاند که بخش اعظم آنان ایرانیان و عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) بودند.
فرماندار مهران با اشاره به افزایش ۲۱ درصدی تردد نسبت به سال گذشته تصریح کرد: با نزدیک شدن به ایام تاسوعا و عاشورا، موج جمعیت روز به روز بیشتر میشود و پیشبینی میشود طی دو سه شب آینده به ویژه روزهای دوشنبه و سهشنبه، بیشترین آمار تردد را در مرز مهران شاهد باشیم.
دیدگاهها