دادستان بندرعباس: دستور توقیف ۲۴ فقره اموال معاندین خارج نشین صادر شد
کد خبر : ۹۹۵۸۶۶
|
تاریخ : ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
-
زمان : ۱۸:۳۰
|
دسته بندی: اخبار استان ها

دادستان بندرعباس: دستور توقیف ۲۴ فقره اموال معاندین خارج نشین صادر شد

بندرعباس-دادستان بندرعباس از تشکیل بیش از ۲۰ پرونده جاسوسی در زمان جنگ خبر داد و اعلام کرد در همین راستا، ۲۴ فقره اموال مرتبط با فعالیت‌های غیرقانونی خارج از کشور شناسایی و توقیف شده است.

به گزارش شبکه خبر، عارف اکبری با اشاره به پرونده‌های تشکیل‌شده در دوران جنگ در حوزه جاسوسی اظهار کرد: در میناب و بندرعباس پرونده‌های قابل‌توجهی تشکیل شده است که در این میان، دو پرونده مهم در شعبه سوم بازپرسی در حال رسیدگی است.

وی افزود: در این دو پرونده، متهمان به‌صورت مستقیم با موساد در ارتباط بوده‌اند که به‌دلیل ملاحظات امنیتی، جزئیات آن منتشر نمی‌شود. همچنین در مجموع، بیش از ۲۰ پرونده جاسوسی در زمان جنگ تشکیل شده که اغلب از پرونده‌های مهم محسوب می‌شوند.

دادستان بندرعباس همچنین از توقیف اموال مرتبط با فعالیت‌های غیرقانونی خبر داد و گفت: ۲۴ فقره توقیف اموال در خصوص افرادی که در تجمعات غیرقانونی در خارج از کشور علیه نظام فعالیت داشته‌اند، شناسایی شده و از طریق سامانه، دسترسی به اموال آن‌ها وجود دارد و دستور توقیف صادر شده است.

اکبری ادامه داد: اقدامات اطلاعاتی برای شناسایی افرادی که با شگردهای مالی، اموال خود را به دیگران منتقل کرده‌اند، در حال انجام است و به‌زودی این افراد نیز شناسایی و اموال آن‌ها توقیف خواهد شد.

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه