برلین: ترامپ مقصر بسته شدن تنگه هرمز است
کد خبر : ۹۹۵۹۹۰
|
تاریخ : ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
-
زمان : ۲۱:۵۱
|
دسته بندی: اسلایدر

برلین: ترامپ مقصر بسته شدن تنگه هرمز است

وزیر دفاع آلمان در مصاحبه‌ای، دونالد ترامپ را مقصر بسته شدن تنگه هرمز دانست.

به گزارش شبکه خبر به نقل از خبرگزاری دان، بوریس پیستوریوس، وزیر دفاع آلمان امروز یکشنبه در مصاحبه‌ای با شبکه تلویزیونی ARD اعلام کرد: باز شدن تنگه هرمز یا بهتر است بگوییم عبور امن از آن، به نفع اروپا، به نفع تأمین انرژی و بهبود اقتصادی ما است.

وزیر دفاع آلمان در این باره اضافه کرد که هرگونه توافقی برای بازگشایی این تنگه به حمایت ایران و عمان نیاز دارد.

وی در این خصوص اضافه کرد که ترامپ مقصر انسداد تنگه هرمز است.

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه