پذیرش دانشجویان پزشکی فقط از طریق کنکور سراسری انجام می‌شود
کد خبر : ۹۹۶۲۸۳
|
تاریخ : ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
-
زمان : ۰۹:۵۴
|
دسته بندی: اخبار فناوری

پذیرش دانشجویان پزشکی فقط از طریق کنکور سراسری انجام می‌شود


به گزارش شبکه خبر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، معاونت آموزشی این دانشگاه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که پذیرش دانشجویان در تمامی دوره‌های آموزش رایگان و شهریه‌پرداز تنها از طریق شرکت در کنکور سراسری و اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان از سوی سازمان سنجش آموزش کشور امکان‌پذیر است.

در این اطلاعیه تأکید شده است، هرگونه ادعا درباره پذیرش دانشجو از طریق «ظرفیت خالی»، «فروش صندلی»، «ثبت‌نام در پردیس دانشگاه» و عناوین مشابه، فاقد اعتبار بوده و از سوی افراد سودجو مطرح می‌شود.

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ضمن تکذیب این‌گونه ادعاها، از داوطلبان خواست اخبار و اطلاعیه‌های مربوط به پذیرش دانشجو را تنها از مراجع رسمی و معتبر پیگیری کنند.

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه