ایران، آمریکا را برد و نایب قهرمان شد
کد خبر : ۹۹۶۳۶۷
|
تاریخ : ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
-
زمان : ۱۱:۱۲
|
دسته بندی: اخبار ورزشی

ایران، آمریکا را برد و نایب قهرمان شد

تیم ملی هندبال ساحلی ایران، پیش از آغاز مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۶، در تورنمنتی تدارکاتی شرکت کرد و پس از سه برد و یک شکست به مقام دوم دست یافت.

به گزارش "شبکه خبر"، تیم ملی هندبال ساحلی ایران در آستانه حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۶، با درخشش در یک تورنمنت تدارکاتی در کشور کرواسی، به مقام نایب‌قهرمانی دست یافت.

ملی‌پوشان هندبال ساحلی ایران به منظور کسب آمادگی هرچه بیشتر برای حضور پرقدرت در مسابقات جهانی، در یک تورنمنت چهارجانبه با حضور تیم‌های کرواسی، استرالیا، آمریکا و عمان شرکت کردند. ساحلی‌بازان ایران در پایان این رقابت‌ها با ثبت عملکردی مطلوب و کسب سه پیروزی از مجموع چهار مسابقه، در جایگاه دوم ایستادند و کاپ نایب‌قهرمانی را از آن خود کردند.

شاگردان مهدی قشقایی در گام نخست این تورنمنت موفق شدند تیم ملی عمان را با نتیجه قاطع ۲-۰ از پیش رو بردارند. ساحلی بازان در گام دوم استرالیا را قاطعانه از پیش رو برداشتند. ملی‌پوشان ایران در سومین دیدار خود در مصافی نزدیک برابر تیم قدرتمند کرواسی، با نتیجه ۲-۱ نتیجه را واگذار کردند. با این حال، هندبالیست‌های ساحلی ایران در گام پایانی با ارائه یک بازی برتر، قدرت خود را به تیم ملی آمریکا دیکته کرده و با پیروزی شیرین ۲-۰، برنده از زمین خارج شدند.

گفتنی است؛ مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی جهان ۲۰۲۶ کرواسی، از روز سه‌شنبه ۲ تیرماه رسماً آغاز خواهد شد و تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها، باید رو در روی تیم‌های ملی اسپانیا، پرتغال و آمریکا صف‌آرایی کند.

برنامه بازی های تیم ملی هندبال ساحلی ایران در مرحله گروهی به شرح زیر است:

سه‌شنبه - ۲ تیرماه
ایران - اسپانیا / ساعت ۱۴:۳۰ 
ایران - پرتغال / ساعت ۲۲:۳۰

چهارشنبه - ۳ تیرماه
ایران - آمریکا / ساعت ۱۲:۳۰

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه