پهلوگیری دومین کشتی کانتینربر ایرانی در بندرشهید رجایی تا ساعاتی دیگر
کد خبر : ۹۹۶۳۸۵
|
تاریخ : ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
-
زمان : ۱۱:۳۸
|
دسته بندی: اخبار استان ها

پهلوگیری دومین کشتی کانتینربر ایرانی در بندرشهید رجایی تا ساعاتی دیگر

بندرعباس- مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: دومین کشتی کانتینربر ایرانی امروز در یکی از ترمینال‌های بندرشهید رجایی بندرعباس پهلو گرفته و بارگیری می‌شود.

به گزارش شبکه خبر، حسین عباس نژاد اظهار کرد: دومین کشتی کانتینربر ایرانی امروز در یکی از ترمینال‌های بندرشهید رجایی بندرعباس پهلو گرفته و بارگیری می‌شود.

وی گفت: این کشتی با ظرفیت دو هزار و ۸۰۰ تی‌ای یو کانتینر، پس از محاصره دریایی دشمن آمریکایی علیه کشورمان در جنگ تحمیلی سوم، در بندر شهیدرجایی پهلو می‌گیرد.

عباس نژاد افزود: دومین کشتی کانتینربر ایرانی، هزار و ۳۰۰ تی‌ای یو کانتینر را بارگیری می‌کند.

وی گفت: این کشتی کالاهای صادراتی را به کشور هدف می‌رساند.


تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه