حضور اولین تیم در لیگ کشتی قطعی شد
کد خبر : ۹۹۶۵۷۵
|
تاریخ : ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
-
زمان : ۱۵:۳۸
|
دسته بندی: اخبار ورزشی

حضور اولین تیم در لیگ کشتی قطعی شد

تیم دانشگاه آزاد در لیگ برتر کشتی فرنگی سال 1405 به نمایندگی از شهر ایذه خوزستان حاضر می شود.

به گزارش "شبکه خبر"، نشستی با حضور عبدالمهدی نصیرزاده نایب‌رئیس فدراسیون کشتی، فرشاد ابراهیم‌پور نماینده مردم ایذه در مجلس شورای اسلامی و امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.در این جلسه، پیرامون ظرفیت‌های بالای کشتی در شهرستان ایذه و لزوم حمایت از نخبگان این منطقه بحث و تبادل نظر شد. یکی از محورهای اصلی این نشست، بررسی چگونگی تیم‌داری دانشگاه آزاد اسلامی در رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی با نام و عنوان شهرستان ایذه بود تا ضمن معرفی هرچه بیشتر توانمندی‌های این منطقه، بستری مناسب برای حضور استعدادهای درخشان ایذه در سطح اول کشتی کشور فراهم شود.

در نهایت مقرر شد شهرستان ایذه خوزستان به عنوان یکی از مهدهای کشتی فرنگی ایران در سال جدید میزبان تیم دانشگاه آزاد اسلامی باشد و دانشگاهی ها از این شهر در لیگ برتر کشتی فرنگی حضور پیدا کنند.

لیگ برتر کشتی در حالی از شهریورماه استارت خواهد خورد که حالا دانشگاه آزاد به عنوان اولین تیم حضور خود را در این رویداد قطعی کرده است.

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه