به گزارش شبکه خبر، علی رزازی بعد از ظهر دوشنبه در نشست با خبرنگاران و فعالان رسانهای گفت: مجموعه مدیریت استان در ماههای اخیر، همزمان با رخدادهای امنیتی و بحرانهای مختلف، تلاش کرده است روند ارائه خدمات عمومی را بدون وقفه حفظ کند و از ایجاد اختلال در تأمین نیازهای شهروندان جلوگیری شود.
سخنگوی استانداری تهران ، با اشاره به تحولات اخیر کشور، اظهار داشت: مردم تهران در شرایط بحرانی، از جمله جنگ اخیر، همراهی و انسجام قابل توجهی از خود نشان دادند؛ موضوعی که به گفته او نقش مهمی در حفظ آرامش و ثبات اجتماعی داشته است.
او با قدردانی از عملکرد رسانهها در اطلاعرسانی رویدادهای روز، نقش خبرنگاران را در افزایش آگاهی عمومی و مقابله با انتشار اخبار نادرست مهم ارزیابی کرد و گفت: همکاری رسانهها با نهادهای اجرایی در مدیریت شرایط حساس، قابل توجه بوده است.
سخنگوی استانداری تهران همچنین با اشاره به اقدامات دولت و مدیریت استان در ماههای گذشته گفت: بخشی از مطالبات و مسائل انباشته استان تهران که سالها مطرح بود، در این دوره وارد مرحله پیگیری و اجرا شده است.
به گفته او، حضور استاندار تهران در هیئت دولت زمینه طرح مستقیمتر مسائل استان در سطح ملی را فراهم کرده است.
رزازی در ادامه از اجرای برنامههایی در حوزه توسعه محلات، خدمات شهری، زیرساختهای انرژی، حمایت از طرحهای دانشبنیان و پروژههای عمرانی سخن گفت و تأکید کرد: بخشی از این برنامهها با هدف ارتقای کیفیت زندگی شهروندان در حال اجراست.
او با اشاره به چالشهایی که تهران در ماههای گذشته با آن روبهرو بوده، از جمله حوادث زمستان گذشته و شرایط ناشی از جنگ اخیر، گفت: دستگاههای اجرایی استان تلاش کردند ضمن حفظ آمادگی، چرخه خدماترسانی در حوزههای مختلف از جمله تأمین مایحتاج عمومی، امنیت و خدمات شهری را فعال نگه دارند.
سخنگوی استانداری تهران همچنین بر ضرورت تقویت ارتباط میان مدیران، رسانهها و افکار عمومی تأکید کرد و گفت: تجربه رویدادهای اخیر نشان داده است که اطلاعرسانی سریع، شفاف و مستمر میتواند نقش مهمی در افزایش اعتماد عمومی و مدیریت شرایط بحرانی ایفا کند.
او در پایان خواستار تداوم همکاری رسانهها با نهادهای اجرایی شد و گفت: مدیریت استان تهران آمادگی دارد در راستای پاسخگویی به مطالبات شهروندان و ارتقای سطح اطلاعرسانی، تعامل نزدیکتری با اصحاب رسانه داشته باشد.
این خبر تکمیل می شود...
دیدگاهها