واکنش سرمربی تیم ملی به انتخابی یزدانی-آذرپیرا
کد خبر : ۹۹۶۷۵۸
|
تاریخ : ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
-
زمان : ۱۹:۰۹
|
دسته بندی: اخبار ورزشی

واکنش سرمربی تیم ملی به انتخابی یزدانی-آذرپیرا

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد می گوید می تواند از پتانسیل یونس امامی و امیرعلی آذرپیرا هم در بازی های آسیایی ناگویا استفاده کند.

به گزارش "شبکه خبر"، پژمان درستکار، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد که از نزدیک نظاره گر کشتی های انتخابی حساس تیم ملی در سه وزن 74، 92 و 97 کیلوگرم در کرمان بود، حالا با تکمیل ترکیب تیمش برای رقابت های جهانی 2026 در خصوص مسابقات انتخابی و چالش های به وجود آمده به صحبت پرداخته است. 

درستکار در رابطه با کشتی حسن یزدانی و امیرعلی آذرپیرا می گوید: "واقعیتش هر دو کشتی‌گیر بزرگ و عنواندار بودند و من همیشه خیر و شر را به خدا می‌سپارم. درباره این انتخابی هم سپردم به خدا و گفتم هرچه خودت صلاح می‌دانی."

او در بخش دیگری از صحبت هایش عنوان کرد: "به هر حال حسن یزدانی کشتی‌گیر بزرگی است و تا الان هم با تلاش زیاد بعد از دوبار جراحی کتف، خودش را به تیم ملی رسانده و امیرعلی هم می‌تواند در ناگویا پرچم ایران را بالا ببرد. ضمن اینکه مردم هم از دیدن این کشتی لذت بردند. واقعاً کشتی بعد از مدت‌ها به این شور و هیجان نیاز مبرم داشت و بعد از مدت‌ها تب کشتی بالا گرفت. فکر کنم چشم علاقه‌مندان به کشتی در دنیا به این سه مسابقه انتخابی بود."

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درباره رقابت یونس امامی و امیرمحمد یزدانی در وزن 74 کیلوگرم هم گفت: "خیلی رقابت نزدیک و سختی بود. خوشحالم که رقابت خوبی بود. امیرمحمد جوان‌تر و پرشورتر است و یونس امامی هم با تجربه بود و امیدوارم که در این وزن هم هر دو نفر به دوبنده تیم ملی برسند."

درستکار در پایان در خصوص کشتی امیرحسین فیروزپور و مبین عظیمی در وزن 92 کیلو گفت: "انتخاب در این وزن واقعاً خیلی سخت بود. انتخابی هم به‌سختی گره این وزن را باز کرد. هر دو نفر واقعاً شایسته و قدرتمند هستند و رقابت نزدیکی با هم داشتند که نشان از رشد کشتی ایران دارد."

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه