اژه‌ای: دوره پنج‌ساله اخیر برای قوه قضاییه مقطعی ویژه بود
کد خبر : ۹۹۶۸۵۹
|
تاریخ : ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
-
زمان : ۲۲:۲۰
|
دسته بندی: اخبار اجتماعی

اژه‌ای: دوره پنج‌ساله اخیر برای قوه قضاییه مقطعی ویژه بود


به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای، رئیس قوه قضاییه با گرامیداشت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، گفت: شهادت سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، اصحاب باوفای ایشان و حضرت علی‌اصغر (ع) را به محضر حضرت بقیةالله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و عموم شیعیان و آزادگان جهان تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: ملت شریف ایران این روزها در سوگ سالار شهیدان و همچنین در عزای شهدای والامقام خود به سر می‌برد. از این‌رو، شهادت امام عزیز، رهبر کبیر انقلاب اسلامی، شهدای گرانقدر انقلاب و دفاع از میهن و نیز اعضای شهید خانواده‌های معظم شهدا، به‌ویژه کودک شهید این خانواده‌ها را به خانواده‌های معزز آنان و رهبر معظم انقلاب اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

رئیس قوه قضاییه همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ ۱۲ روزه و شهدای جنگ رمضان، اظهار کرد: یاد و خاطره تمامی شهدای این عرصه‌ها، به‌ویژه کودکان شهید مدرسه «شجره طیبه» میناب را گرامی می‌داریم و شهادت آنان را به ملت ایران و خانواده‌های معزز این شهدا تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز فاجعه هفتم تیر، بیان کرد: سالروز شهادت ۷۲ تن از یاران صدیق انقلاب اسلامی و به‌ویژه شهید آیت‌الله دکتر سیدمحمد حسینی بهشتی را گرامی می‌داریم و یاد و خاطره این شهدای والامقام را ارج می‌نهیم.

رئیس قوه قضاییه در پایان از درگاه خداوند متعال برای تمامی شهدای گرانقدر علو درجات، برای خانواده‌های معزز آنان صبر و اجر و برای مجروحان و آسیب‌دیدگان، به‌ویژه مجروحان جنگ تحمیلی که از سال ۱۴۰۴ آغاز شد و آثار و تبعات آن همچنان ادامه دارد، شفای عاجل و کامل مسئلت کرد.

محسنی اژه‌ای با اشاره به نزدیک شدن به پایان پنج سال مسئولیت خود در رأس قوه قضاییه گفت: در چند روز آینده دوره پنج‌ساله مسئولیت اینجانب در قوه قضاییه کامل می‌شود. این دوره، هم برای جمهوری اسلامی ایران و هم برای قوه قضاییه، مقطعی خاص و متفاوت در تاریخ کشور به شمار می‌آید.

در حال تکمیل...

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه