به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای، رئیس قوه قضاییه با گرامیداشت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، گفت: شهادت سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، اصحاب باوفای ایشان و حضرت علیاصغر (ع) را به محضر حضرت بقیةالله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و عموم شیعیان و آزادگان جهان تسلیت عرض میکنم.
وی افزود: ملت شریف ایران این روزها در سوگ سالار شهیدان و همچنین در عزای شهدای والامقام خود به سر میبرد. از اینرو، شهادت امام عزیز، رهبر کبیر انقلاب اسلامی، شهدای گرانقدر انقلاب و دفاع از میهن و نیز اعضای شهید خانوادههای معظم شهدا، بهویژه کودک شهید این خانوادهها را به خانوادههای معزز آنان و رهبر معظم انقلاب اسلامی تبریک و تسلیت عرض میکنم.
رئیس قوه قضاییه همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ ۱۲ روزه و شهدای جنگ رمضان، اظهار کرد: یاد و خاطره تمامی شهدای این عرصهها، بهویژه کودکان شهید مدرسه «شجره طیبه» میناب را گرامی میداریم و شهادت آنان را به ملت ایران و خانوادههای معزز این شهدا تبریک و تسلیت عرض میکنیم.
وی با اشاره به فرارسیدن سالروز فاجعه هفتم تیر، بیان کرد: سالروز شهادت ۷۲ تن از یاران صدیق انقلاب اسلامی و بهویژه شهید آیتالله دکتر سیدمحمد حسینی بهشتی را گرامی میداریم و یاد و خاطره این شهدای والامقام را ارج مینهیم.
رئیس قوه قضاییه در پایان از درگاه خداوند متعال برای تمامی شهدای گرانقدر علو درجات، برای خانوادههای معزز آنان صبر و اجر و برای مجروحان و آسیبدیدگان، بهویژه مجروحان جنگ تحمیلی که از سال ۱۴۰۴ آغاز شد و آثار و تبعات آن همچنان ادامه دارد، شفای عاجل و کامل مسئلت کرد.
محسنی اژهای با اشاره به نزدیک شدن به پایان پنج سال مسئولیت خود در رأس قوه قضاییه گفت: در چند روز آینده دوره پنجساله مسئولیت اینجانب در قوه قضاییه کامل میشود. این دوره، هم برای جمهوری اسلامی ایران و هم برای قوه قضاییه، مقطعی خاص و متفاوت در تاریخ کشور به شمار میآید.
در حال تکمیل...
دیدگاهها