جاده چالوس یکطرفه شد
کد خبر : ۹۹۷۰۹۹
|
تاریخ : ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
-
زمان : ۰۹:۲۹
|
دسته بندی: اخبار استان ها

جاده چالوس یکطرفه شد

ساری -سرپرست مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت:برای تخلیه بار ترافیکی، مسیر شمال به جنوب محور کندوان و آزادراه تهران - شمال مسدود و این محور به صورت یک‌طرفه درآمده است.

علی صادقی در گفت‌وگو با شبکه خبر، از اجرای محدودیت‌های ترافیکی ویژه ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: برای تخلیه بار ترافیکی، مسیر شمال به جنوب محور کندوان و آزادراه تهران - شمال مسدود و این محور به صورت یک‌طرفه درآمده است.

وی ظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور کندوان، حدفاصل سیاه‌بیشه تا پل زنگوله، نیمه‌سنگین تا سنگین گزارش شده است.

صادقی افزود: همچنین در محور هراز نیز در محدوده بایجان تا سه‌راهی چلاو شاهد ترافیک نیمه‌سنگین هستیم و تردد در سایر محورهای مواصلاتی استان به صورت عادی و روان جریان دارد.

سرپرست مرکز مدیریت راه‌های مازندران با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی ویژه تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی از صبح امروز، تصریح کرد: این محدودیت‌ها با هدف مدیریت حجم سفرها، افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور خودروها اجرا شده و تا روز شنبه ادامه خواهد داشت.

وی از رانندگان خواست ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، پیش از آغاز سفر از آخرین وضعیت راه‌ها و محدودیت‌های ترافیکی اطلاع حاصل کنند تا از بروز گره‌های ترافیکی و حوادث احتمالی جلوگیری شود.

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه