فعالیت زیرپوستی تیم بلاتکلیف لیگ در نقل و انتقالات
کد خبر : ۹۹۷۲۰۹
|
تاریخ : ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
-
زمان : ۱۱:۰۵
|
دسته بندی: اخبار ورزشی

فعالیت زیرپوستی تیم بلاتکلیف لیگ در نقل و انتقالات

گمانه‌زنی‌ها درباره انحلال تیم لیگ برتری شهرداری ساوه بسیار کمرنگ‌ شده است و آن‌ها به صورت چراغ خاموش در حال مذاکره با سالنی بازان آزاد هستند.

به گزارش شبکه خبر، طی ده روز گذشته، خبر پایان تیمداری حرفه‌ای شهرداری ساوه، سر و صدای زیادی در این شهر و جامعه فوتسال به راه انداخت و واکنش‌های زیادی را بر علیه تعدادی از اعضای مخالف شورای شهر و برخی از مسئولین بلند پایه به همراه داشت. در حالی که همه چیز تمام شده به نظر می‌رسید و چندین بازیکن جوان این تیم مقصدهای جدیدی را انتخاب کرده‌اند، اما شواهد نشان می‌دهد که مدیران با انتصاب سرمربی جدید به صورت زیرپوستی در نقل و انتقالات فعالیت می‌کنند و همچنین چندین بازیکن جدید جذب کرده‌اند.

گویا تلاش‌های استاندار مرکزی، فرماندار ساوه و رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی نتیجه بخش بوده است و شهرداری ساوه قصد دارد به تیمداری خود در بالاترین سطح باشگاهی فوتسال ادامه بدهد. همچنین مدیران شهرداری ساوه با سجاد میراحمدی، مربی جوان و بومی برای هدایت تیم به توافق رسیده‌اند و او همزمان تماس هایی را بازیکنان مدنظر خود داشته است.

به این ترتیب، شهرداری ساوه با منابع مالی محدود و استفاده حداکثری از استعدادهای بومی، در رقابت‌های فصل جدید حضور خواهد داشت و در روزهای آینده به صورت رسمی از کادرفنی جدید رونمایی می‌کند. اگرچه که آن‌ها برای بقا در لیگ برتر، فصل سخت و دشواری را پیش‌رو دارند و در نقل و انتقالات نیاز اساسی به تقویت ترکیب خود خواهند داشت.

2485445

لازم به ذکر است تیم شهرداری ساوه به عنوان جوانترین تیم لیگ برتر اخیر شناخته می‌شود و در سالیان اخیر بازیکنان آینده‌داری را به فوتسال ایران و تیم‌های ملی معرفی کرده است و حالا تداوم حیات این تیم، اتفاق مثبتی برای فوتسال ایران تلقی می‌شود.

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه