به گزارش شبکه خبر به نقل از همشهری، با برقراری مجدد خط کشتیرانی عمان به قشم، فرآیند واردات خودروهای خارجی از طریق شناورهای لندینگ کرافت به اسکلههای این جزیره آغاز شد.
این کریدور دریایی که به دلیل تنشهای منطقهای برای مدتی متوقف شده بود، اکنون با احیای دوباره، به یکی از مسیرهای اصلی تأمین خودرو در منطقه آزاد قشم تبدیل شده است.
خبر مرتبط
ثبتنام خودروهای وارداتی آغاز شد+ جزئیات مهم
شبکه خبر: سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی از امروز اول تیرماه بازگشایی شد.
محمولههای تخلیهشده بلافاصله جهت عرضه به نمایشگاههای سطح جزیره انتقال یافتند. تصاویر این گزارش مربوط به دوشنبه، ۱ تیر ۱۴۰۵ میباشد
دیدگاهها