تداوم نقض آتش‌بس در لبنان؛ رژیم صهیونیستی به «نبطیه» حمله کرد
کد خبر : ۹۹۷۳۴۷
|
تاریخ : ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
-
زمان : ۱۲:۵۹
|
دسته بندی: اسلایدر

تداوم نقض آتش‌بس در لبنان؛ رژیم صهیونیستی به «نبطیه» حمله کرد

رژیم صهیونیستی با ادامه نقض آتش بس در جنوب لبنان، شهروندان لبنانی را در منطقه نبطیه مورد حمله قرار داده و یک بیل مکانیکی را منهدم کرد.

به گزارش شبکه خبر به نقل از النشره، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یک بیل مکانیکی را مورد حمله قرار دادند که در حال آواربرداری از خانه‌ای بود که قبلاً در شهرک نبطیه الفوقا هدف قرار گرفته بود.

شبکه الجزیره نیز گزارش داد که نظامیان رژیم صهیونیستی به سمت شهروندان لبنانی در محله الدیر در شهرک نبطیه الفوقا در جنوب لبنان تیراندازی کردند.
دفاع مدنی جنوب لبنان اعلام کرد که در تیراندازی نیروهای صهیونیستی به شهروندان در نبطیه الفوقا یک نفر شهید و دو نفر زخمی شدند.

از سوی دیگر روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت گزارش داد که ارتش این رژیم شروع به ترسیم ویژگی‌های مرحله بعد در لبنان کرده است که بر اساس آن نیروها ملزم به عقب‌نشینی و استقرار در خطوط دفاعی عقب‌تر خواهند بود.

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه