هیأت مذاکره‌کننده از مسقط راهی تهران شد
کد خبر : ۹۹۷۶۳۹
|
تاریخ : ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
-
زمان : ۱۵:۰۸
|
دسته بندی: اخبار ورزشی

هیأت مذاکره‌کننده از مسقط راهی تهران شد

محمدباقر قالیباف رئیس هیأت مذاکره‌کننده «میناب ۱۶۸» و هیات همراه بعدازظهر امروز سه‌شنبه(۲ تیرماه) راهی تهران شدند.

به گزارش شبکه خبر و به نقل از تابناک؛ محمدباقر قالیباف رئیس هیأت مذاکره‌کننده «میناب ۱۶۸» و هیات همراه بعدازظهر امروز سه‌شنبه(۲ تیرماه) پس از سفری کوتاه به مسقط و رایزنی با «هیثم بن طارق» سلطان عمان و «بدر بوسعیدی» وزیرخارجه این کشور، راهی تهران شدند.

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه