کاهش دمای هوا در استان مرکزی از پنجشنبه؛ پایان موج گرما
کد خبر : ۹۹۷۷۰۰
|
تاریخ : ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
-
زمان : ۱۵:۲۷
|
دسته بندی: اسلایدر

کاهش دمای هوا در استان مرکزی از پنجشنبه؛ پایان موج گرما

اراک- کارشناس هواشناسی استان مرکزی گفت: بر اساس آخرین پیش‌بینی‌ها، با کاهش دمای هوا از روز پنجشنبه در این استان از شدت گرما کاسته می شود.

به گزارش شبکه خبر، رضا مرادی گفت: بر اساس تحلیل نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی امروز سه شنبه آسمان استان مرکزی صاف تا قسمتی ابری خواهد بود.

وی افزود: در برخی ساعات به ویژه در ساعات عصر تداوم جریانات شرقی در بیابان‌های نواحی مرکزی کشور و نوار شرقی استان موجب افزایش ظرفیت خیزش و انتقال گردوخاک از این نواحی به استان مرکزی و خیزش گردوخاک محلی در برخی مناطق مستعد این استان به ویژه مناطق حاشیه تالاب میقان و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

کارشناس هواشناسی استان مرکزی گفت: روز چهارشنبه آسمان این استان در ساعات صبح صاف و غبار آلود و در ساعات بعدازظهر در برخی از نقاط همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می‌شود.

مرادی بیان کرد: بررسی‌ها نشان دهنده ماندگاری هوای گرم تا روز چهارشنبه در استان خواهد بود، اما از روز پنج شنبه به تدریج از شدت گرمای هوا کاسته خواهد شد.

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه