بلبشو در آبادان: بازیکنان پشت سرمربی درآمدند!
کد خبر : ۹۹۷۷۷۶
|
تاریخ : ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
-
زمان : ۱۶:۰۱
|
دسته بندی: اخبار ورزشی

بلبشو در آبادان: بازیکنان پشت سرمربی درآمدند!

تعدادی از بازیکنان نفت آبادان نسبت به تصمیم مسئولان باشگاه برای جدایی سرمربی تیم واکنش نشان دادند.

به گزارش "شبکه خبر"، در فاصله 4 هفته مانده تا پایان رقابت های لیگ دسته اول و در حالی که صنعت نفت آبادان شانس صعود به لیگ برتر را به تیم عنوان تیم سوم مسابقات دارد، ناگهان هیئت مدیره باشگاه رای به جدایی سیروس پورموسوی سرمربی برزیلی های ایران داد.

باشگاه نفت آبادان امروز در خبری اعلام کرد که اعضای هیئت مدیره باشگاه با استعفای سیروس پورموسوی موافقت کرده است. دقایقی بعد اما پورموسوی در مصاحبه ای اعلام کرد که هرگز استعفایی به مسئولان باشگاه ارائه نکرده و اگر آنها قصد برکناری‌اش را دارند، باید نامه قطع همکاری به او بدهند.

این اتفاقات عجیب در باشگاهی که شانس خوبی برای صعود به لیگ برتر دارد، باعث شد تا بازیکنان نفت آبادان هم واکنش به موضوع نشان بدهند.

بازیکنان نفت آبادان از جمله باتجربه‌های این تیم با انتشار یک استوری مشترک به حمایت از سیروس پورموسوی پرداختند.

در متن مشترک بازیکنان نفت آمده است: «مگر می‌شود تیمی که هنوز شانس صعود مستقیم یا حضور در پلی‌آف را دارد، ناگهان سرمربی‌اش برکنار شود؟ مگر می‌شود دیروز از برنامه‌ها، اهداف و آینده تیم صحبت شود و امروز حکم برکناری صادر گردد؟»

بازیکنان صنعت نفت در ادامه نوشته اند: «دست‌های پشت پرده اگر تصمیمی گرفته‌اند، حداقل شهامت پذیرش آن را هم داشته باشید. صادقانه بگویید که این تصمیم مدیریت بوده و سرمربی را شما برکنار کرده‌اید. هواداران حق دارند حقیقت را بدانند. پنهان شدن پشت شایعات و روایت‌های ساختگی نه مشکلی را حل می‌کند و نه واقعیت را تغییر می‌دهد. مسئولیت تصمیمات خود را بپذیرید؛ تاریخ همیشه حقیقت را روشن خواهد نمود.»

2485563
تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه