قرارداد بیمه‌ها با داروخانه‌ها اصلاح شد
کد خبر : ۹۹۸۱۴۱
|
تاریخ : ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
-
زمان : ۰۶:۲۵
|
دسته بندی: اسلایدر

قرارداد بیمه‌ها با داروخانه‌ها اصلاح شد

سرانجام تلاش های هیئت مدیره هفتم انجمن داروسازان ایران به ثمر نشست و قرارداد بیمه‌ها با داروخانه‌ها اصلاح شد.

به گزارش شبکه خبر، با تصویب شورای عالی بیمه سلامت و ابلاغ وزیر بهداشت، پس از سه سال پیگیری مستمر، قراردادهای همه بیمه ها با داروخانه ها، بر اساس ماده ۳۸ قانون تنظیم مقررات مالی دولت اصلاح شد.

بر اساس فرمت قرارداد جدید، سازمانهای بیمه گر موظفند پرداختهای خود را مبتنی بر ساز و کار و مواعد ماده ۳۸ پرداخت و یا جریمه تاخیر بدهند.

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه