تداوم هوای گرم و وزش باد شدید در یزد
کد خبر : ۹۹۸۶۶۶
|
تاریخ : ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
-
زمان : ۱۵:۳۵
|
دسته بندی: اسلایدر

تداوم هوای گرم و وزش باد شدید در یزد

یزد -کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان یزد از ماندگاری هوای گرم در استان تا اوایل هفته آینده و افزایش دما در روزهای پنجشنبه و شنبه خبر داد.

مهدیه زارعی در گفت‌وگو با شبکه خبر با اشاره به تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی اظهار کرد: بر اساس این نقشه‌ها، پدیده غالب در استان تا اوایل هفته آینده، ماندگاری هوای گرم خواهد بود.

وی افزود: طبق پیش‌بینی‌ها، در روزهای پنجشنبه و شنبه شاهد افزایش محسوس دما در سطح استان خواهیم بود.

زارعی همچنین با اشاره به وضعیت جوی استان در ساعات مختلف شبانه‌روز گفت: در همین مدت، برای ساعات بعدازظهر و شب، وزش باد به‌نسبت شدید همراه با احتمال گردوخاک پیش‌بینی می‌شود که هم‌استانی‌ها باید تمهیدات لازم را در این خصوص مدنظر قرار دهند.

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه