جدیدترین قربانی ژاپن در لیگ ملت‌های والیبال
کد خبر : ۹۹۸۷۴۰
|
تاریخ : ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
-
زمان : ۱۷:۲۶
|
دسته بندی: اخبار ورزشی

جدیدترین قربانی ژاپن در لیگ ملت‌های والیبال

تیم ملی والیبال ژاپن با شکست صربستان در هفته دوم لیگ ملت‌ها، پنجمین پیروزی متوالی خود را جشن گرفت و موقتاً به صدر جدول رده‌بندی صعود کرد.

به گزارش "شبکه خبر"، در چارچوب نخستین روز از هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال و در سالن کومت آره‌نای شهر اورلئان فرانسه، تیم‌های ملی والیبال ژاپن و صربستان به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان، سامورایی‌ها با نتیجه ۳ بر ۱ از سد حریف اروپایی خود عبور کردند.

در این مسابقه، شاگردان لوران تیلیه عملکردی مقتدرانه از خود به نمایش گذاشتند و ست‌های اول، سوم و چهارم را به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۱۶ به سود خود پایان دادند. تنها ست دوم بود که با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به صربستان رسید، اما این برتری برای بازگشت به مسابقه کافی نبود تا ژاپن پنجمین پیروزی پیاپی خود در این دوره از رقابت‌ها را ثبت کند.

2485985

در ترکیب ژاپن، ران تاکاهاشی با ۲۲ امتیاز ستاره میدان بود و یوکی ایشیکاوا نیز ۱۲ امتیاز برای تیمش به دست آورد. در سوی مقابل، ولیکو ماشولوویچ با ۱۶ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن صربستان بود.

ژاپنی‌ها با این پیروزی علاوه بر کسب سه امتیاز ارزشمند، ۴.۱۸ امتیاز رنکینگی نیز به اندوخته خود اضافه کردند.

شاگردان تیلیه با این برد، پیش از برگزاری دیدار برزیل و اوکراین، به طور موقت در صدر جدول رده‌بندی لیگ ملت‌های والیبال قرار گرفتند و بیش از هر زمان دیگری خود را به حضور در مرحله نهایی رقابت‌ها نزدیک کردند.

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه