آمریکا ۲۸ هواپیمای سوخت‌رسان را از اسرائیل خارج می‌کند
کد خبر : ۹۹۹۰۱۱
|
تاریخ : ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
-
زمان : ۲۳:۵۶
|
دسته بندی: اسلایدر

آمریکا ۲۸ هواپیمای سوخت‌رسان را از اسرائیل خارج می‌کند

یک رسانه صهیونیستی گزارش داد که آمریکا هواپیماهای سوخت رسان خود را از فرودگاه این رژیم خارج می‌کند.

به گزارش شبکه خبر به نقل از شبکه المیادین، تارنمای صهیونیستی «روتر نت» گزارش داد که آمریکا در حال تخلیه ۲۸ فروند هواپیمای سوخت‌رسان است که در فرودگاه بن گوریون مستقر بودند.

جزئیات بیشتری درباره مقصد این هواپیماها، علت جابه‌جایی یا ارتباط احتمالی این اقدام با تحولات امنیتی و نظامی منطقه منتشر نشده است.

تبلیغات


اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها


ارسال دیدگاه